W naszym studiu proponujemy Państwu zajęcia na różnym poziomie zaawansowania, dostosowanym do wieku, możliwości i potrzeb organizmu. Ćwiczenia prowadzone przy muzyce w każdej formie mają zbawienny wpływ na wydolność sercowo-naczyniową, wzmacnia mięśnie, redukują tkankę tłuszczową, dotleniają organizm, zwalczają cholesterol, poprawiają wytrzymałość, zwiększają odporność organizmu na infekcje, opóźniają procesy starzenia, poprawiają ogólną sprawność organizmu, pozwalają zachować zgrabną sylwetkę. Dzięki uwalnianiu się w trakcie ćwiczeń endorfin redukujemy napięcia wywołane stresem. Co więcej, zmęczenie fizycznie daje poczucie rozładowania napięć i pozwala się zrelaksować.

ABDOMINAL BUTTOCKS THIGHS (ABT)

Brzuch, pośladki, biodra, uda to zestaw ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową i pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. ABT są zajęciami o średniej intensywności, które polegają przede wszystkim na  wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Wykonywane ćwiczenia wzmacniają również miejsca, w których pojawia się cellulit.

TOTAL BODY CONDITIONING (TBC)

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające ogólną kondycję fizyczną; obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń bez lub z użyciem przyborów. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną.

FIRE TBC

To nic innego jak trening ogólnorozwojowy angażujący wszystkie partie mięśniowe, wzmacniają wytrzymałość kondycyjną i wpływają na modelowanie sylwetki.

SEXI PUPA PŁASKI BRZUCH

Zajęcia oprócz ogólnorozwojowej rozgrzewki i końcowego stretchingu ukierunkowane są na newralgiczne dla Pań części ciała. Każda z nas marzy o wymodelowaniu naszego ciała zwłaszcza o pozbyciu się oponek na brzuchu, boczkach, poprawieniu kształtu pośladków, smukłych udach i zrzuceniu zbędnych kilogramów. Właśnie te zajęcia w głównej mierze zajmują się pracą nad tymi partiami ciała. Zajęcia są o średnim natężeniu, odbywają się przy muzyce.

FITNESS LIGHT

Zajęcia skierowane do osób, które zaczynają swoją przygodę z fitnessem lub z przyczyn zdrowotnych nie mogą uczestniczyć w innych zajęciach aerobowych. Zajęcia o średnim natężeniu prowadzone przy muzyce pomagają uczestnikom w łagodny sposób pozbyć się tkanki tłuszczowej, uzyskać wymarzoną sylwetkę i poprawić wytrzymałość i kondycję fizyczną.

JUMPING FITNESS

Jumping fitness to trening kardio, polegający na ćwiczeniach na jednoosobowej trampolinie wykonywanych w rytm muzyki. Ćwiczenia mogą być bardzo spokojne, polegające na lekkim kołysaniu się na trampolinie, bez wybijania się do góry lub podnoszące tętno (bieg w miejscu albo taniec). Mogą również polegać na skakaniu (obie stopy odrywają się od trampoliny), podczas którego wzmacniają się mięśnie brzucha, pośladków i nóg. Dzięki możliwościom zastosowania wielu ruchów oraz technik jumping fitness zapewnia wszechstronny trening całego ciała (zmuszając mięśnie, zwłaszcza głębokie, do szybkich skurczów), a miękka powierzchnia trampoliny zapewnia amortyzację (w odróżnieniu od twardej ziemi), dlatego nie obciąża stawów.

FAT BURNING (FB)

Trening oparty na wysiłku aerobowym, który znakomicie wspomaga proces spalania tkanki tłuszczowej. Ćwiczymy bez obciążeń w łatwym układzie choreograficznym łącząc proste kroki taneczne i elementy ruchowe. Pod koniec zajęć wzmacniamy mięśnie brzucha lub nóg. Zajęcia nastawione na spalenie tkanki tłuszczowej i redukcję cellulitu. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną.

ZUMBA

Zumba zapewnia szybkie poprawienie ogólnej sprawności fizycznej, a także efektywne wyrzeźbienie sylwetki. Ponieważ ćwiczenia wykonywane są głównie do muzyki latynoskiej (merengue, salsa, samba, reggaeton cha cha cha), zajęcia są niezwykle dynamiczne i energiczne. Jest to styl ujędrniający ciało, ale przede wszystkim poprawiający samopoczucie, gdyż zumba to przede wszystkim dobra zabawa.

ZUMBA SENTAO

Zumba sentao to połączenie treningu tanecznego i wzmacniającego. Jest to trening tonizujący, rewelacyjne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą wzmocnić i wysmuklić swoje ciało. Ćwiczenia są bardzo intensywne, dlatego po godzinnym treningu będziesz z pewnością mokry od potu, ale na pewno uśmiechnięty. Trening, dzięki wykorzystaniu krzesła pozwala wzmocnić brzuch i górą część ciała, jak również ujędrnić pośladki. W zajęciach ważne jest świadome napinanie mięśni. Choreografie są energiczne, ale utwory są spokojniejsze niż przy Zumbie. Jest to celowe, aby ćwiczenia zostały wykonane precyzyjnie. Wtedy przynoszą oczekiwane rezultaty.

PERFECT SYLWETKA (PS)

To intensywne ćwiczenia ogólnorozwojowe, które spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe. To jedne z bardziej popularnych form aerobiku. Ta forma zajęć pozwala wyrzeźbić mięśnie całego ciała i ukształtować naszą sylwetkę. Zajęcia zaczynamy od rozgrzania ciała w formie prostego układu dynamicznych kroków, która przygotuje mięśnie do właściwego treningu. Ta część treningu to przede wszystkim proste ćwiczenia ogólnorozwojowe na wszystkie partie ciała, z wykorzystaniem różnych akcesoriów, takich jak: piłki, ciężarki, gumy, stepy. Wszystko przy rytmicznej, energetycznej muzyce. Efektywność zajęć PS polega na specyficznym schemacie zajęć – wiele powtórzeń tych samych ćwiczeń w seriach, co pozwala nam świetnie kształtować pośladki, biodra, uda, ramiona, brzuch i klatkę piersiowa. Zajęcia zakończone są zawsze ćwiczeniami rozciągającymi i odprężeniem całego ciała i umysłu. Zapraszamy wszystkich bez względu na wiek i możliwości fizyczne.

FIT GOLD

To program skierowany do osób starszych, a także dla wszystkich, którzy długo nie praktykowali żadnej aktywności fizycznej lub ze względu na problemy z nadwagą, stawami czy kręgosłupem mają ograniczone możliwości treningowe. Zajęcia prowadzone są przy muzyce w spokojnym tempie, dostosowanej do możliwości grupy. Już nie tylko ćwiczenia rehabilitacyjne, pilates, joga, zdrowy kręgosłup dla seniorów są trendy, także trening w tanecznym tempie do muzyki, staje ważnym elementem wielu ćwiczeń. Aktywność fizyczna  w starszym wieku pozwala długo zachować młodość i opóźnić procesy starzenia . Aktywny senior – Ćwicz 2-3 razy w tygodniu. Już 20-minutowy trening siłowy (spokojne ćwiczenia wzmacniające całe ciało) w połączeniu z 30-minutowym wysiłkiem tlenowym, pozwoli Ci zmniejszyć ryzyko wystąpienia osteoporozy, cukrzycy, zawału serca i bólów reumatoidalnych. Regularne ćwiczenia usprawniają pracę wszystkich układów i narządów. Poprawiają uwapnienie i wzmacniają układ kostny. Zwiększają również zakres ruchomości stawów, co pomaga łatwiej wykonywać wiele codziennych czynności. Rozgrzewka i trening to także podstawa dla sprawnego kręgosłupa. Mięśnie podczas ćwiczeń są lepiej dotlenione, a więc sprawniejsze, dlatego skutecznie podtrzymują kręgosłup. Dzięki regularnym ćwiczeniom już po kilku dniach można odczuć radość życia i wyraźnie poprawić samopoczucie.

PILATES

Spokojny, płynny trening całego ciała przy muzyce relaksującej. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów, napięcia mięśniowe. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy bez względu na wiek, płeć, i wydolność fizyczną. Uczy nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała. Wyraźnie spłaszcza brzuch, poprawia stabilność kręgosłupa i relaksuje!!!

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia są profilaktyką i terapią bólów narządów ruchu, minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie. Zestaw profilaktycznych i skutecznych ćwiczeń  poprawia nam stabilizację kręgosłupa, zmniejsza napięcie mięśniowe, poprawia ruchomość w stawach a regularny udział w zajęciach z czasem likwiduje bóle i sztywność w kręgosłupie.  Zajęcia prowadzone przy spokojnej muzyce polecane dla wszystkich: początkujących, zaawansowanych bez względu na płeć i wiek.

PILATES STRETCHING

Program ćwiczeń, który uelastycznia mięśnie oraz poprawia zakresy ruchu w stawach. Oparty jest na specjalnych pozycjach ćwiczeń, które ułożone są w sekwencje ruchowe, wykonywane w określonym tempie oraz dynamice, dzięki czemu angażują w rozciąganie odpowiednie ciągi mięśniowe. Zajęcia prowadzone przy muzyce są przeznaczone dla wszystkich.

FIT BALL

Specjalny program zajęć prowadzony przy użyciu  piłek o średnicy 65 cm. Trening pomaga rozwijać wytrzymałość, poprawia ogólną kondycje organizmu, zwiększa poczucie równowagi. Ćwiczenia z piłka prowadzone przy rytmicznej muzyce modelują sylwetkę, redukują cellulit, odprężają i dają wiele radości. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy bez względu na stopień zaawansowania, wiek, płeć. Często ćwiczenia z użyciem dużych piłek stosowane są w trakcie zajęć zdrowy kręgosłup lub pilates.