TANIEC TOWARZYSKI

Zajęcia opierające się na różnych technikach. Taniec towarzyski to uprawiana od początku XX wieku forma rozrywki, wywodząca się z tańców salonowych i zabaw ludowych. Poszczególne tańce różnią się pochodzeniem, charakterem, schematem ruchów i muzyką.

Tańce dzielimy na:

Tańca standardowe Tańce latynoamerykańskie
  • Walc wiedeński
  • Walc angielski
  • Tango
  • Foxtrot
  • Quickstep
  • Rumba
  • Samba
  • Cha-Cha
  • Paso Doble
  • Jive

Zajęcia odbywają się wg określonej specyfikacji – z reguły są to kursy trwające od 3 do 6 miesięcy przeznaczone dla par na określonym poziomie zaawansowanie, jeśli nie zaznaczono inaczej zajęcia odbywają się 1x tygodniu i trwają 60 minut. W trakcie kursu pary zapoznają się ze wszystkimi w/w technikami, na każdej lekcji instruktor omawia od 1 do 2 technik tanecznych, w dalszym ciągu kursu przygotowuje choreografie na podstawie poznanych elementów. Wszystko odbywa się w miłej i przyjaznej atmosferze 🙂

AEROBIK

– to nic innego jak gimnastyka, czyli odpowiednio dobrane ćwiczenia wykonywane w rytm muzyki, których celem jest intensywne dostarczaniu do wszystkich komórek organizmu tlenu. Różnorodność ćwiczeń, zastosowanie ciekawych przyborów a także odpowiedni rodzaj muzyki na zajęciach pozwala uczestnikom na wybór odpowiednich zajęć dostosowanych do wieku, możliwości organizmu, wydolności fizycznej, koordynacji ruchowej. Gimnastyka w każdej formie ma zbawienny wpływ na wydolność sercowo-naczyniową, wzmacnia mięśnie, pomaga schudnąć, dotlenia organizm, zwalcza cholesterol, poprawia wytrzymałość, zwiększa odporność organizmu na infekcje, opóźnia proces starzenia, poprawia ogólną sprawność organizmu, pozwala zachować zgrabna sylwetkę. Dzięki uwalnianiu w trakcie ćwiczeń endorfin (hormonu szczęścia) redukujemy napięcia wywołane stresem. Co więcej, zmęczenie fizycznie daje poczucie rozładowania napięć i pozwala się zrelaksować .

W naszym studiu proponujemy Państwo zajęcia o rożnym poziomie zaawansowania dostosowanym do wieku i potrzeb organizmu.

ZUMBA®

Taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. 14 milionów osób tygodniowo uczestniczy w zajęciach Zumby w 150 krajach świata. Pełne pozytywnej energii proste ruchy taneczne połączone z elementami fitness. Do treningu zumby nie jest wymagane żadne wcześniejsze przygotowanie !!!

ZUMBA GOLD®

To program dla seniorów, wszystkich, którzy długo nie praktykowali żadnej aktywności fizycznej jak i również tych, którzy ze względu na problemy z nadwagą, stawami czy kręgosłupem mają ograniczone możliwości treningowe. Kierujemy ten program też to tych, którzy nie mają odwagi pójść na zwykłą Zumbę a pragną zaznać tej energii, która jest obecna na zajęciach.

Zajęcia oparte są na podobnej formule, co Zumba klasyczna, a różnica dotyczy intensywności i tempa ćwiczeń.

Na zajęcia mogą uczęszczać wszyscy – odpowiadając na Państwa pytania mówimy TAK:

  • kobietom w ciąży
  • seniorom
  • osoby po urazach
  • osoby początkujące

ABT

(ang. Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, biodra) to zestaw ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową i pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała. ABT są zajęciami o średniej intensywności, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Wykonywane ćwiczenia wzmacniają również miejsca, w których pojawia się cellulit.

TBC

(ang. Total Body Conditioning) Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające ogólną kondycję fizyczną; obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń bez lub z użyciem przyborów takich jak ciężarki lub stepy. Zajęcia przeznaczone dla osób, które lubią się zmęczyć 😉

PILATES

Spokojny, płynny trening całego ciała przy muzyce relaksującej. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów, napięcia mięśniowe. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy bez względu na wiek, płeć, i wydolność fizyczną. Uczy nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała. Wyraźnie spłaszcza brzuch, poprawia stabilność kręgosłupa i relaksuje!!!

FAT BURNING

Trening oparty na wysiłku aerobowym, który znakomicie wspomaga proces spalania tkanki tłuszczowej. Ćwiczymy bez obciążeń w łatwym układzie choreograficznym łącząc proste kroki taneczne i elementy ruchowe. Pod koniec zajęć wzmacniamy mięśnie brzucha lub nóg. Zajęcia nastawione na spalenie tkanki tłuszczowej i redukcję cellulitu. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną.

BODY SCULPTING

Body sculpting (określane także jako body sculpt) to ćwiczenia, których głównym celem jest modelowanie sylwetki, rzeźbienie mięśni oraz ogólna poprawa kondycji fizycznej. Trening może być prowadzony bez udziału sprzętów gimnastycznych, ale równie dobrze można w nim wykorzystać hantle (także te zakładane na nogi), gumy do ćwiczeń lub inne przyrządy – wtedy intensywniej pracuje się nad daną partią mięśni. Istotą body sculptingu jest wielokrotne powtarzanie statycznych ćwiczeń, które opierają się na dokładności i pilności w wykonywaniu.

Piękny Brzuch + Stretching

25-minutowy trening aerobowy nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej, 15 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywanych w seriach, 10 minut stretchingu (ćwiczenia wzmacniająco – rozciągające poprawiające gibkość). Zajęcia polecane dla wszystkich: początkujących i zaawansowanych w każdym wieku , jako świetna forma uzupełniająca trening siłowy lub aerobowy, idealna dla kobiet po ciąży !

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia są profilaktyką i terapią bólów narządów ruchu, minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie. Zestaw profilaktycznych i skutecznych ćwiczeń poprawia nam stabilizację kręgosłupa, zmniejsza napięcie mięśniowe, poprawia ruchomość w stawach a regularny udział w zajęciach z czasem likwiduje bóle i sztywność w kręgosłupie. Zajęcia prowadzone przy spokojnej muzyce polecane dla wszystkich: początkujących, zaawansowanych bez względu na płeć i wiek.

FIT BALL

specjalny program zajęć prowadzony przy użyciu piłek o średnicy 65 cm. Zajęcia z piłką powodują wzmacnianie prawie wszystkich mięśni. Trening pomaga rozwijać wytrzymałość, poprawia ogólną kondycje organizmu, zwiększa poczucie równowagi. Ćwiczenia z piłka prowadzone przy rytmicznej muzyce odprężają i dają wiele radości. W zajęciach mogą uczestniczyć wszyscy bez względu na stopień zaawansowania, wiek, płeć.

STEP & SHAPE

Zajęcia wszechstronnie usprawniające prowadzone przy wykorzystaniu stepów i przyborów takich jak ciężarki, gumy, obciążniki. W pierwszej części o charakterze rozgrzewki wykorzystywane są podstawowe kroki, które łączą się proste układy choreograficzne (stopień trudności zależy od poziomu zaawansowania grupy) . W drugiej części proste ale bardzo skuteczne ćwiczenia wzmacniają, pobudzają spalanie tkanki tłuszczowej, ujędrniają poszczególne partie mięśniowe, kształtują sylwetkę, poprawiają kondycję, rozwijają koordynację i pamięć ruchową. Zajęcia prowadzone są przy dynamicznej muzyce polecane dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych, niewskazane są dla osób z problemami kręgosłupa i stawów kolanowych.